apex-legends

SEZON 6 - BOOSTED PATCH NOTLARI

HARİTA GÜNCELLEMESİ: YENİLENMİŞ WORLD’S EDGE


Harita güncellemesinin içeriğini zaten sitemizde paylaştık. Buradan ilgili sayfaya ulaşabilirsiniz.

YENİ LEGEND: RAMPART


Ramya Parekh, Outlands'in tehlikeli, vahşi batı dünyasında geçinebilmek için büyük bir silaha ve hurda metalle dolu bir sırt çantasına ihtiyacı olan, 21 yaşında bir İngiliz Kızılderili, mavi yakalı, özel bir işletme sahibi.

Parekh, modifiye edilmiş kalkanlarını ve Sheila gibi ağır silahlar hakkındaki bilgisini apex oyunlarına getiriyor (evet, onun minigun silahına verdiği isim bu). 

Pasif: Modded Loader

  • Rampart, LMG'leri ve Minigun'u kullanırken, LMG silahların şarjör kapasitesi artıyor ve daha hızlı yeniden yükleme sürelerine sahip oluyor. Modded Loader ayrıca L-STAR kullanırken aşırı ısınma meydana gelmeden önceki ateş miktarını artırır ve soğutmayı iyileştirir. 

Taktik: Amped Shield

  • Rampart, gelen mermileri engelleyen ve giden mermileri güçlendiren kapaklı bir duvar inşa ediyor. Bir seferde maksimum 5 amperli duvar konuşlandırılabilir.

Ultimate: Yerleştirilebilir Minigun "Sheila"

Rampart, herkesin kullanabileceği, yüksek cephane kapasitesi ve uzun bir yeniden yükleme süresi olan monte edilmiş bir makineli tüfek yerleştirir. Bir seferde en fazla 3 minigun konuşlandırılabilir.

YENİ SİLAH - VOLT SMG


Frontier'da düzenli bir şekilde kullanılan ilk enerji tabanlı SMG olan Volt, kullanıcısına enerji bazlı mühimmat bombardımanı ateşleme, sürtünmeyi azaltma ve kısa bir pencerede birden fazla hedefi vurmayı mümkün kılıyor. 

CRAFTING SİSTEMİ


Supply Bin veya malzeme istasyonları aracılığıyla harita boyunca malzemeleri bulun, ardından bunları bir Replicator'e götürün.

Replicator'de, yeterli malzemeye sahipseniz, üretebileceğiniz sekiz farklı ganimet parçası bulacaksınız. Bu ganimetlerden bazıları haftalık veya günlük olarak değişir, ancak oyun modu seçicisinde veya harita ekranında şu anda nelerin üretilebileceğini her zaman görebileceksiniz.

ZIRH METASI

Sezon 6 ile birlikte, zırhın oyundaki çalışma biçiminde bazı büyük değişiklikler geliyor.

Öncelikle, oyundaki tüm zırhlar artık Evo Shield (Gold Shield hariç).

Yerde beyaz, mavi veya mor bir zırh bulduğunuzda, önceden seviyelendirilmiş bir Evo Zırhıdır. Normal evo zırh gibi alınabilir ve geliştirilmeye devam edilebilir. Red Armor yer ganimetinde değildir ve yalnızca damage kasılarak elde edilebilir.

Gold Armor, Evo Armor pistinin bir parçası değildir ve her zamanki gibi yalnızca ender yerlerde bulunur.

Bir başka ilginç değişiklik de oyuncuların seviye 0 Evo Zırhı ile ortaya çıkması. Hemen bir çatışmaya girerseniz ve yeterince hasar verirseniz, otomatik olarak beyaz evo shield elde edersiniz. Ve bunu kırmızı zırha kadar devam ettirebilirsiniz.

Sezon 6'daki tüm değişikliklerle birlikte, oyuncular artık hasar vurarak, yerde ki loot havuzunda bularak veya üretim yoluyla kalkanlarını yükseltme fırsatına sahip!

Son büyük fark, tüm zırhların 25 sağlığa düşürülmesidir. Bu, Mor ve Altın Zırhlı oyuncuların 200 değil 175 cana sahip olduğu anlamına gelir. Kırmızı Zırh sizi 200 sağlığa getirir ve artık 225'e ulaşamazsınız.

EVO Shield İçin Yeni Hasar Gereksinimleri:

  • Beyaz: 50
  • Mavi: 125
  • Mor: 250
  • Kırmızı: 500

HOLO SPREYLER


Holo spreyler, arenada duygunuzu ifade etmenin yeni bir yolu. İfade çarkını kullanarak, bir Legend'a özgü holoları, yenilmiş düşmanlarla alay etmek için atabilir veya gelecekteki rakipleri uyarabilirsiniz.

BATTLE PASS


Bu sezonun savaş bileti, reaktif Supersonic G7, Bloodhound Road Warrior, 5 yeni holo sprey, yeni skydive ifadeleri, silah charmları ve daha fazlasını içeriyor!

QUEST

Sezon 5 Görevinin hikayesini şimdi tam renkli resimli çizgi romanlarla takip edin!

Crafting Metaller, Challenge Pointler, Apex Packları ve yepyeni bir SİLAH CharmI paketi dahil olmak üzere ödüllerinizi kazanmak için günlük Hazine Paketleri toplayın. 

LEGENDLAR:

Bu yamada, Bloodhound'u çoğunlukla güçlendiriyoruz. Crypto'nun değişiklikleri biraz karışık, çünkü  Crypto'ya gizli bir avantaj sağlayan düzeltmemiz gereken bir hata bulduk 

İZCİ SINIFI:

  • Tüm İzci efsaneleri (Bloodhound, Crypto ve Pathfinder) artık bir sonraki ring konumunu öğrenmek için Survey Beacon'ları kullanabilir. Crypto, bu bilgileri anında almak için drone'unu kullanabilir.

Pathfinder:

  • Tüm İzci Legend'larına survey beacon erişimi vermek, Pathfinder'ı daha az benzersiz kılıyor ve açıkçası bu kötü. Şimdilik, dost robotumuza bir survey beacon kullandığında ultimate dolma süresine küçük bir güçlendirme veriyoruz, ancak gelecekte kendisini daha eşsiz hissettirmek için başka neler yapabileceğimizi görmek için Pathfinder'a bir kez daha göz atacağız. 
  • Pasif: Pathfinder bir survey beacon taradığında, Zipline Gun'ın toplam bekleme süresi azalır.
  • Sayılar: Zipline Silahı süresi Pathfinder her bir beacon taradığında 10 saniye azalacak. Oyun başına 6 ringe kadar. Bu, Zipline Silahı'nın toplam dolma süresinin 120 saniyeden 60 saniyeye kadar düşebileceği anlamına geliyor.

Bloodhound:

  • Beast of the Hunt: Bloodhound birini düşürdüğünde veya öldürdüğünde artık daha fazla ultimate süresi kazanıyor.
  • Eye of the Allfather: Beast of the Hunt sırasında, Eye of the Allfather artık iki kat daha hızlı tarıyor ve çok daha kısa bir bekleme süresine sahip.
  • Sayılar: 
    • Beast of the Hunt süre uzatımı 5s → [5s - 15s] kalan süreye göre değişecek
    • Beast of the Hunt sırasında Eye of the Allfather yeteneğinin yeniden kullanılabilme süresi: 25s → 6s
    • Eye of the Allfather'ın, Beast of the Hunt sırasında toplam kullanım süresi: 1.8s → 0.9s

Crypto:

  • Crypto, özellikle ilginç bir keşif karakteri: drone ile ekibi için toplayabileceği bilgi miktarı çok yüksek, ancak dronunu kullanmak zorunda olduğu gerçeği onu savunmasız bırakıyor ve çoğu zaman dronu kendisinden çok uzakta kalıyor. Dronu olmadan hiçbir yeteneği olmadığı için, dronundayken daha fazla güce yer olduğunu düşünüyoruz.
  • Surveillance drone: 
    • Kripto artık Respawn Beacon ve Survey Beacon'u dronundan etkinleştirebilir. Bunu yapmak, uzun süreli bir kullanım gerektirmek yerine anında gerçekleşir. 
    • Gözetleme dronunu vurmak biraz daha tutarlı hale geldi, ancak aynı zamanda isabet noktalarını ikiye katladı.
  • Drone EMP:
    • EMP artık kalkanları olmasa bile patlamaya yakalanan takım arkadaşlarını yavaşlatacak. Bu, Revenant'ın Death Totemini kullanan oyuncuların da yavaşlayacağı anlamına gelir.
  • Sayılar:
    • Gözetleme Uçağı sağlığı 30HP → 60HP
    • Surveillance Drone hitbox boyutu: kenar uzunluğu 16 küp → kenar uzunluğu 24 küp

DİĞER LEGENDLAR:

Revenant:

Death Totem'deki menzil kısıtlamasının kaldırılmasının çok Revenant kullanımını arttırdığını görmekten mutluyuz, ancak Revenant, Wraith ve Crypto'dan oluşan bir kadroyu içeren profesyonel seviyede ki bir oyunda özellikle sinir bozucu bir kombo oyunu izliyoruz. , üç ultiyi birlikte kullanmak, düşman ekibinde çok az şey yapabilecekleri arka arkaya saldırıyla sonuçlanıyor. Crypto EMP değişikliğinde bunun bir kısmını düzenledik, ancak işin diğer kısmı bu oyunu daha az ezici hale getirmeyi hedefliyor.

  • Death Totem: Oyuncular, Death Totem tarafından geri çağrıldıktan sonraki 2 saniye boyunca Wraith'in portalını kullanamaz.

Octane:

  • Stim: Artık iyileşirken Stim kullanılabilir, ancak stim, iyileşirken oluşan yavaşlamayı kaldırmaz.

Loba:

Loba başlangıçta çok popüler olsa da, son zamanlarda ayak uydurmakta zorlanıyordu, bu yüzden onu biraz güçlendiriyoruz. Neden taktiksel değil de ultisini güçlendirmeyi seçtiğimizi merak ediyorsanız: iyi bir savaş başarısı elde ettiğini görüyoruz, ancak onlarla birlikte olan takımların, örneğin Lifeline veya Wattson. Bu bize, onun savaş dışı yararının (yani, ganimetini ekibine nasıl aktarması) yeterince şey yapmadığını gösteriyor.

  • Black Market:
    • Bekleme süresi 3 dakikadan 90 saniyeye düşürüldü

Gibraltar:

  • Defensive Bombardment:
    • Yeniden dolma süresi 3 dakikadan 4,5 dakikaya çıkarıldı

Bangalore:

  • Rolling Thunder:
    • Yeniden dolma süresi 4,5 dakikadan 3 dakikaya düşürüldü

Wattson:

  • Interception Pylon
    • Eğer Caustic Wattson'un Pylon'unun menziline gas trap atarsa, Pylon tuzağı kapatacak.

LOOT

Geri gelenler:

  • Extended Energy Mag. 
  • Turbocharger Hop-up

Güncellenenler:

  • Precision Choke - Loot havuzundan Precision Choke kaldırıldı, ancak varsayılan olarak Triple Take ve Peacekeeper'a entegre edilecek.
  • Supply Drop'a Geçenler:
    • R99
      • Mermi başı hasar 11'den 12'ye yükseltildi
      • Cephane boyutu 32'ye çıkarıldı
      • Cephane Rezervi: 160 mermi

Supply Drop'tan normal loota dönenler:

  • Devotion
    • Mermi kapasitesi boyutu orijinal değerlere (36/40/44/48) döndürüldü.

FULL DONATILMIŞ SİLAH KİTLERİ:

Loot havuzundan kaldırıldı: 

  • DMR
  • Hemlok 
  • Spitfire
  • EVA-8 
  • RE-45

Loot havuzuna eklendi: 

  • Devotion
  • Mastiff
  • Triple Take
  • Flatline 
  • Volt

GÜNCELLENMİŞ LOOT HAVUZU

Sniper ammo

  • Yerden tek seferde alınacak mermi oranı 8'den 12'ye çıkarıldı
  • Tek slotta kapladığı yer 16'dan 24'e çıkarıldı

Energy Ammo

  • Yerden tek seferde alınacak mermi oranı 30'dan 20'ye düştü

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

Hemlok: 

  • Tekli atış modunda dikey geri tepme azaltıldı
  • Burst modunda 2. ve 3. atışta geri tepme biraz azaldı. Bu yüzden ilk atışta daha az vuruş yapacak
  • Burst modda atışlar arasındaki burst modu süresi 0.32 -> 0.28 saniyeye düşürüldü

Charge Riffle

  • Artık atış başına 2 mermi kullanacak.
  • Mermi kapasitesi 4'ten 8'e çıkarıldı

Triple Take: 

  • Ateş oranı arttı 1,25 -> 1,4
  • Cephane boyutu 5/6/7/8'den 6/7/8/9 'a yükseltildi
  • Choke artık dahili olarak silaha ekli.. Choke'u etkinleştirmek / devre dışı bırakmak için ateş modu tuşunu kullanın (Varyasılan B)

PK:

  • Choke artık dahili olarak silaha ekli.. Choke'u etkinleştirmek / devre dışı bırakmak için ateş modu tuşunu kullanın (Varyasılan B)

Spitfire:

  • Geri tepme kontrol edilebilirliği geliştirildi

Havoc:

  • Havoc'un geri tepmesi yeni bir geri tepme düzeni ile değiştirildi
    Havoc'un mevcut geri tepme düzeni sabit yatay harekete sahipti. Bu, çok fazla geri tepme olduğunda kontrol etmenin çok zor olacağı veya az geri tepme olduğunda kontrol etmenin çok kolay olacağı anlamına geliyor. Mevcut geri tepme düzeni daha tutarlı bir düzenle değiştirildi.

Mozambique:

  • Mermi kapasitesi boyutu 3'ten 4'e çıkarıldı.

P2020:

  • Hasar 13'ten 15'e çıkarıldı
  • Hammerpoint hasar çarpanı 2,7'den 2,35'e düşürüldü. Bu, çoğu durumda Hammerpoint'li P2020'nin hasarını değiştirmeden bırakacaktır.
  • Mermi kapasitesi 10/13/15/18'den 12/14/16/18'e yükseltildi

Sentinel:

  • Oyuncunun altın zırhı varsa, sentinelin şarj olması için yalnızca bir shield cell gerekir.

Prowler:

  • Burst modunda dikey geri tepme biraz azaldı
  • Otomatik Modda yatay geri tepme arttı

OYUN KALİTESİ DEĞİŞİKLİĞİ

  • Care Package Silahları artık tam donanımlı silahlarla karıştırılmaması için Heirloom Seviyesi (kırmızı) olarak gözükecek (Tam kit silahlar altın olarak gözükecek). 
  • World Edge'de, özellikle The Tree, The Dome ve Skyhook çevresinde, haritanın merkezine doğru bakınca oluşan optimizasyon sorunları için yeni optimizasyonlar yapıldı.
  • Ring'in oyun sonlarına doğru haritayla çakışma sorunları veya oynanamaz zeminlere vermesi sorunu için onarımlar yapıldı

HATA ONARIMLARI

-Bangalore-

  • Holo, 2x, 2-4x veya 3x optikleriyle ADS yapıldığında La Catrina ve Killing Machine skinlerinin görünümlerinin gizlenmemesiyle ilgili bir sorun düzeltildi.  
  • Çitlerden bakarken dumanın arkasını görebilmesiyle ilgili bir hata düzeltildi. 

-Bloodhound-

  • Wraith'in portalını kullanırken ekstra bir ultimate elde etmesi ile ilgili bir hata düzeltildi.

-Caustic-

  • Gaz tuzaklarının Mobile Respawn Beacon ile çakışmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi
  • Revenant ve Pathfinder'ın Nox Gas'dan daha az hasar almasıyla ilgili bir sorun düzeltildi

-Crypto-

  • Crypto'nun Drone'una basıldığında görsel efektlerin yanlış gösterilmesi sorunu giderildi.
  • Crypto'nun Loba'nın Black Marketini kullanırken dronunu da kullanabilmesi ile ilgili bir sorun düzeltildi. 
  • EMP'nin Loba'nın Black Marketini yok etmemesi sorunu giderildi.
  • Crypto'nun dronunun duvarlara çarpmasını önlemek için bir coğrafi ayarlama yapıldı.

-Gibraltar-

  • Gibraltar'ın hava saldırısı işaretçilerinin bazen binaların içinde görünmesi sorunu giderildi.  

-Loba-

  • Loba'nın Black Marketinin ping edilememesi ile ilgili bir sorun düzeltildi. 
  • Loba tam ışınlanırken düşmanın onu yumruklayarak onunla birlikte ışınlanması sorunu düzeltildi.

-Mirage-

  • Oyuncu bir Jump Tower veya Gayser kullanmadan hemen önce decoyun kontrolünü aldığında decoyun uçması sorunu düzeltildi 
  • Oyuncu zipline kullandığında decoyların doğal görünmemesiyle ilgili bir sorun düzeltildi 
  • Oyuncu Wraith'in portalına girerken Decoy'ların havaya fırlaması sorunu giderildi. 
  • Mirage'ın decoylarının dropshipten atlama sırasında açılmamasına neden olan hata düzeltildi

-Octane-

  • Yerleştirildiğinde bazen jump pedlerinin kaybolmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi 
  • Loot Tick'lerin altına yerleştirildiğinde jump pedlerin kaybolmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi. 

-Revenant-

  • Oyuncu ölüm totemine ışınlanmadan önce ona bir düşman yumruk attığında beraber toteme ışınlanmaları sorunu giderildi.

-Wraith-

  • Diğer uçta bir deathbox varken portal kullanıldığında oyuncuları haritanın altına düşüren bir hata düzeltildi
  • Taktiksel yeteneğin kullanılı sırasında ateş düğmesine basıldığında Wraith'in hız kaybetmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi. 
  • Bir ölüm toteminin ve portalın birbirine çok yakın olması, oyuncuların ölüm toteminin geri dönmesinden sonra otomatik olarak portala girmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

-Genel-

  • Evo zırhının seviye atlama efektinin ikiye katlanmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi. Bu hata ekranda biraz parlaklığa neden oldu. 
  • Bir Wraith portalından çıkarken trenin oyuncuları öldürmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi. 
  • Bazı dikey ziplineların oyuncuları ziplinedan indikten sonra doğru şekilde yerleştirmemesi sorunu düzeltildi. 
  • Takımdaki herkesin düşmesine ve hiç kimse de gold knockdown olmamasına rağmen takımdakilerin ölmemesi sorunu düzeltildi.
  • Death Protection bittikten sonra yakınlardaki aktif bir Lifeline dronunun sizi iyileştirmemesi sorunu düzeltildi.

Yorum Bırak

Yorumlar (0)